Jak Digital Signage może pomóc Ci w marketingu?

Często gdy szukamy odpowiedzi na pytanie o to, co zmienić w biznesie i jak zdobyć nowych klientów, to przychodzą nam do głowy niewiarygodnie skomplikowane rozwiązania. Wyobrażamy sobie, jak zatrudniamy cały sztab marketingowców, którzy potrzebują tygodni-miesięcy, żeby przygotować strategię dla naszej firmy, potem copywriterzy i graficy. My jesteśmy ciągle niezadowoleni z wyników, a w kasie coraz wyraźniej widać dno…

Tymczasem są rozwiązania proste, wymagające tylko jednorazowej inwestycji.

Instalujemy platformę Digital Signage

To platforma, której celem jest zastąpienie grupy specjalistów od reklamy jedna osobą w Twojej formie (równie dobrze możesz zrobić to Ty sam). Nie trzeba specjalnego przygotowania ani szkoleń, żeby samemu stworzyć doskonałą reklamę dla dowolnego biznesu. Platforma oraz oprogramowanie Digital Signage działa intuicyjnie, pomagając zrealizować najśmielsze projekty reklamowe. Wystarczy podłączyć platformę do gniazdka elektrycznego i Internetu oraz do monitorów reklamowych w dowolnym punkcie poza Twoją firmą lub wewnątrz. 

Następnie logujesz się do systemu Digital Signage i wprowadzasz dane swojej firmy, aby utworzyć włąsne konto. Teraz decydujesz, jakie treści chcesz przedstawiać swoim klientom. Reklamę możesz przygotować całkowicie samodzielnie i wgrać ją do systemu. Jeśli na początku przygody z reklamą jeszcze sobie nie ufasz, to wgraj tylko zdjecia i grafiki a następnie skorzystaj z szablonów w bazie danych flatformy. Jeśli w tym miejscu masz wątpliwości, to możesz wybrać produkty, ich obrazy z bazy danych lub z Internetu. Ściągnij je na swoje konto. Teraz kolej na charakterystykę produktu i jego opis. Gotowe. Można emitować reklamę. 

Wyświetlanie reklam przy użyciu Digital Signage

Warto pamiętać, żeby wykorzystać wszystkie zalety i możliwości platformy. To, co zobaczą Twoi klienci, będzie perfekcyjne pod względem graficznym i odbioru obrazu, ale musi być też wcześniej przemyślane w taki sposób, żeby przyciągało uwagę i jednocześnie ułatwiało pracę Twojej placówki. Digital Signage pozwala na określenie wszystkich parametrów wyświetlanej reklamy. Ustal zatem kolejność emitowanego materiału, długość trwania poszczególnych grafik lub filmów, częstotliwość, z jaką będą się pojawiały. Reklamy możesz przygotować też wcześniej i zapisać, kiedy platforma ma zacząć je wyświetlać. To świetna metoda przy wszelkiego typu promocjach. Potem już tylko starczy kontrolować reklamy z dowolnego urządzenia i, jeśli to konieczne, błyskawicznie wprowadzać zmiany.

You may also like...

Comments are closed.